21/7, tisdag

Att man inte vet vad man har förrän man förlorat det är något som verkligen stämmer,
minst sagt. För jag saknar ridningen, hästarna och allt därtill just nu.. Jag vill bara tillbaka.
Det stör mig verkligen att jag inte tog till vara på tiden
och njöt av varje sekund, för det vet jag att jag hade gjort om jag vetat hur allt skulle sluta.

Allt inför hösten nu är bara ett enda stort frågetecken om hur jag vill komma vidare,
att skaffa egen är uteslutet då jag varken har tid eller lust. Ta en häst på foder? Jag vet inte.
Har jag tid? Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag inte vill sluta med hästarna,
att jag inte vill sluta med den delen med mitt liv som är den enda jag alltid trivits med.
Mina drömmar gick i kras den dagen på Hästkliniken stjärnan, du var den enda jag ville ha.

Postat av: Frida

Men carro gumman, kolla om du kan bli medryttare på mågon häst! Jag kan hålla utkik åt dig!

2009-07-23 @ 22:20:34
URL: http://friduusss.blogg.se/
Postat av: Frida

joo förstår att det blir krångligt utan körkort =/ Det är ju synd att det inte finns något stall som är närmare. Men Grimsta är väl ganska nära?

Jag kommer ha fullt upp, Amilia har fått nya fodervärdar som kommer ha kvar henne på fursta. Jättetrevlig familj så det kommer bli super! Och jag själv kommer rida två hästar på fursta några dagar i veckan så det är perfekt! Men jag ska endå hålla lite öron öppna om jag hör något som passar dig :)

2009-07-24 @ 20:30:51
URL: http://friduusss.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag tror nog Grimsta ligger närmast :)

Absolut vi måste dra ihop oss och träffas snart! Men som sagt ska hålla öronen öppna :D

2009-07-24 @ 22:31:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: