15/6, måndag

Var några dagar sen nu såg jag, men whatever. Just nu händer inte mycket ändå,
inte mer än att jag jobbar, fixar här hemma eller fördriver tiden med Floyd åtminstone.
Så nae.. borsett från dem 3 utspringen jag var på den här/förra veckan
har det inte hänt alltför mycket om man säger så. Och ja, vad kan tilläggas egentligen?

Aja.. slänger ut lite bilder från studenten i veckan så ni slipper läsa om mina tankar
och funderingar, vilka jag tror ni helst slipper undan ändå så.. here they come, enjoy!


Postat av: jossan

det är svårt att säja att ja förstår dej men ja gör det!

och det är svårt att höra att ngn förstår en i en sånhär situvation. och du har all rätt till att va lessen tom och aa.

ja kan bara säga att ja lider medd dej stackare.

och det är tomt utan dej.

2009-06-16 @ 01:24:30
Postat av: Moa

Fan Carro :D Jag visste inte att du hade blogg! Fick värsta chocken när jag såg kommentaren, hahahaha! Nu har jag mycket och ta igen! :D

2009-07-10 @ 21:19:15
URL: http://moasjukan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: