18/6, torsdag

Jaha.. då har syrran svikit och lämnat mig här i kalla och tråkiga Sverige för ett varmt
och troligtvis mycket roligare Bosnien. Och nae det finns väl inget att tillägga där faktiskt?
Inte mer än att jag hoppas på att hon får en riktig supersommar i alla fall,
vilket hon absolut är värd. Själv får man väl vänta med sol och värme till i slutet av Augusti
då det är Kreta (platanias) som gäller, vilket jag verkligen verkligen ser fram emot!

Framförallt för att M kommer hem i den vevan och bara det gör mig lycklig rakt igenom
kan jag säga. Men så ska man väl inte se förbi hela sommaren i förväg heller.
Aja, bara 2 veckor till han kommer hem för att dela min semestervecka med mig i alla fall
och det är alltid något, även om det känns långt ifrån tillräckligt. Ta mig till dig här och nu.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: