20/6, lördag

Tänkte att jag kunde slänga upp dem här från "midsommarfirandet" hos mamma igår
även fast det inte bestod av så mycket firande utan bara av god mat, umgänge och, såklart,
en och annan promenad. Vi gjorde en blomsterkrans åt herr Floyd i alla fall,
vilket ni kan se (sen att han föredrog att hellre leka/ apportera med den är en annan sak).


Så ja.. min midsommar blev tillslut så bra som den kunde bli med tanke på förändrigarna
de senaste veckorna. Men om exakt 2 veckor  kommer jag vara glad och fit for fight igen.
Jag kommer i alla fall känna mig helare än vad jag gjort de senaste 6 veckorna
men sen så säger det väl sig självt att tomrummet efter dig alltid kommer att finnas kvar.

Postat av: Anonym

Jag är kär i din hund

2009-06-26 @ 00:14:29
URL: http://coldplays.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: