26/6, fredag

Ikväll är en såndär kväll då saknaden efter dig är för stor och gör alldeles för ont,
jag vet inte vart jag ska ta vägen. Allt är bara för mycket just nu, och för tungt att bära.
Det finns nog ingen som förstår hur mycket jag faktiskt saknar dig
eller hur mycket du egentligen betydde, inte helt. Och det finns verkligen ingenting,
inga ord eller någonting alls som kan förklara allt det här.

Jag önskar, jag önskar verkligen att jag kunde stå för min sista viskning till dig
om att allt skulle bli bra.. men hur fan kan det bli det när vi inte längre har varandra?

.

Postat av: linnea

Om du menar S, så kan jag inte trösta dig mer än att du veta att jag sköter om hennes plats så väl jag kan (även om det inte tillhör mitt jobb). Likaså din farfar. Slänger på mängder med vatten hos dem båda nu när det är väldigt varmt ute.

Gumman jag önskar det fanns någonting jag kunde göra för dig...

2009-06-27 @ 23:59:10
URL: http://coldplays.blogg.se/
Postat av: Carro

Nae det är inte Sophie det handlar om.. utan Zorino. Men visst saknar jag henne med, det kommer jag alltid göra.

2009-06-28 @ 08:40:46
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: