13:e Mars

Fredag den 13:e idag vilket inte märkts av alls, men.. det brukar det inte göra annars heller,
i och för sig. Aja, för tillfället händer väl inte så mycket mer än att man sitter här och segar.
Precis som man brukar då man är hemma så att säga. Snart blir det till att gå ut i kylan
och ta ut Floyd på en sista promenad i alla fall. Kan behövas med tanke på hans överenergi,
han håller på att springa runt glatt med en boll just nu nämligen. Så en lugn stund,
det har man inte just för tillfället i alla fall. Men så kan det va, och så är det just nu i alla fall.

På tal om ingenting så hoppas jag på att vår boxer kommer nångång i början på nästa vecka
för nu står jag verkligen inte ut med våra få kanaler längre! Och ja, det är allt jag har att säga.

Postat av: Frida

jag vill med ha sån snygg blogg som du har med bilder och allt. hur fasen fixar man det?

2009-03-23 @ 19:37:58
URL: http://friduusss.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: