3:e Mars

Säger precis som jag skrev till Miken förut; lätt att jobba totalt jävlaljudlöst på ett lager
då dem filmar i kassan ca. 10 m därifrån. Eller inte.  Respektlösa jävla 08'or rent ut sagt,
för man kan ju inte direkt påstå att dem har någon respekt för vårt jobb.
Jag menar att, va fan.. det är mitt jobb att märka alla varor som kommer med godset
om mornarna och sen så måste allt trots allt ut i hyllorna också.
Sen att dem kommer till vår butik och filmar, fine.. men vi måste trots allt ändå sköta vårt,
d.v.s att få iordning på allt och assistera kunderna (som vi helt ärligt faktiskt lever på).
Vi ska fan inte behöva viska eller skjuta på saker p.g.a att dem ska sköta sitt,
att dem kommer och filmar på vår arbetstid är inte vårt problem. Fan vad irriterad jag är!

Aja, slut på klagandet för idag.. eller nåt sånt. Tillbaka till jobbet ska man nu åtminstone,
5h avklarade, 4 kvar. Sen är det i alla fall the one and only Zorino som gäller, såååklart.
Tilläggas kan också att vi får se till att ses oftare mer spontant nu Tess - du betyder vännen.


Postat av: tess

du betyder mer än vad du tror Carro <3

2009-03-03 @ 15:02:29
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: