5:e Mars

Vad ska man säga mer än att man känner sig så pass seg att man inte orkar med något
och att man inte har någon lust alls till ridningen ikväll? Ja ja, här sitter man i alla fall.
Inom en timme blir det väl till att börja gå ditåt.. eller kanske cykla..
har inte riktigt bestämt mig än. Floyd ska med åtminstone,  det är väl allt jag vet i princip.

Äh, det får gå som det går faktiskt. Att jag tappat intresset för att rida lektion förklarar en del,
men så är det. Förhoppningsvis kommer det kännas bättre då våren börjar närma sig.
Som så brukar det vara i alla fall. Men sak samma, nu blir det till lite fix och sen bär det av..


Postat av: Kim

tack, jag tror det löser sig, nu när första förvirringen lagt sig. Och det där med ridningen kommer tillbaka, till och från. Men våren kommer nog göra susen ska du se :) <3

2009-03-06 @ 08:12:00
URL: http://allihave.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: