6/5, onsdag

Okey people, jag är trött som bara den men glad också! Äntligen kan man väl säga,
haha. Fråga mig inte varför men jag får njuta av stunden så länge den varar åtminstone.
Mindre kul blir det  imorgon då man jobbar 7-19, fast delad tur för den här gången,
men då hinner jag med Zorino däremellan åtminstone och det är ju alltid något i vilket fall.

Idag däremot har det inte hänt alltför mycket.. slutade efter lunch och har bara latat mig,
tvättat och varit ute med hunden sen dess. Ska dock ner till stan för lite fusk-solning snart.
Love it! Sen blir det väl förhoppningsvis till att mysa till det lite med pojken,
för nu är det ingen idé att ens föreslå det då han nördar poker. Det går liksom inte fram,
så är det bara. Men nae, dags att dra sig nu kanske? Har trots allt suttit här tillräckligt ändå.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: