11/11, onsdag

Jag kommer nog, helt ärligt, inte lyckas med det här inlägget
men värt ett försök är det hursomhelst. Vad som är så speciellt?

Floyds del i familjen såklart. Idag, och ganska exakt just nu,
har han faktiskt varit vår i 1 år. Jag glömmer aldrig den dagen
då vi för första gången skulle träffa honom,
för att inte tala om efteråt.. hur 100% säker jag var på honom.
Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet,
hans ögon.. jag bara visste att han var precis vad vi ville ha.
Det fanns inget snack om saken,
beslutet var fattat redan innan vi ens åkte hem från hundcenter
den dagen och bara några få dagar senare hämtade vi hem honom.

Och vad finns att säga om allt som hänt tiden häremellan? Tja,
jag kan ju säga att jag nog inte skulle klarat mig utan min Floyd
under tiden som pojken var iväg och jobbade i Finland.
För att inte tala om allt det här med Zorino. Jag hade, kort sagt,
inte klarat den tiden utan honom.
Hans glädje smittar minst sagt av sig mer eller mindre varje dag
och efter att ha haft honom hos mig nästan konstant i 1 år
så kan också tilläggas att jag inte kan se mitt liv utan honom nu.

Postat av: Sofia

Oj va fort tiden går..

2009-11-12 @ 16:43:31
Postat av: Carro

FÖR fort på vissa sätt.

2009-11-12 @ 17:29:57
Postat av: Malin

Mysigt!

2009-11-12 @ 19:07:22
URL: http://bumpa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: