21/11, lördag

"As my life flashes before my life, I'm wondering will I ever
see another sunrise? So many won't get the chance to say goodbye,
but it's too late to think of the value of my life.."

Mest för att det är lite så jag känner nu. Inte bokstavligen,
men.. ni fattar. Därför tänkte jag ta hunden på en promenad nu
för att rensa tankarna lite. Blir nog bäst så.
Gårdagen var bra nästan rakt igenom i alla fall och imorgon,
då är det stallet som gäller. Blir nog kvar där ett tag kanske?

Postat av: Moa

Hoppas att promenaden hjälpte då Carro :)

2009-11-21 @ 23:02:37
URL: http://moasjukan.blogg.se/
Postat av: Linnea

Carro, har det hänt ytterligare något? Eller är det allt det gamla som gör sig påmint? Hur som helst gör det ont i mig att veta att du är nere..

2009-11-22 @ 02:11:30
URL: http://coldplays.blogg.se/
Postat av: Carro

Moa: Jodå, litegrann i alla fall. Linnea: Lite gammalt och lite mer tjafs än vad som känns nödvändigt just nu. Men det vänder nog snart, hoppas jag. Och du behöver nog inte oroa dig.

2009-11-22 @ 17:31:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: