15/10, torsdag

Haha jo, vad ska man säga.. kul att några läser i alla fall. Det trodde jag faktiskt inte,
och så får jag väl hålla med om att jag är dålig på att uppdatera här. Lovar att bättra mig!

Blir inte till att skriva så mycket just nu dock då jag har ett berg med disk att ta hand om,
eller nästan i alla fall. Hursomhelst, imorgon blir det annat då jag får träffa Erika i varje fall.
Förresten.. den som varteftersom skulle vilja ha en mini-Floyd kan ju säga till
då M är helt seriös över att han vill ha valpar efter herr'n. Får väl se om det blir av sen då..

Postat av: Linnea

Haha, det är ingen bortförklaring för att slippa kastrering då? ;D Det skulle allt var intressant att se vad det blir för knyten dock... Vad skulle det i så fall bli för ras på tiken då? :)

2009-10-19 @ 00:34:44
URL: http://coldplays.blogg.se/
Postat av: Carro

Who know ;) Om det nu skulle bli av så skulle vi välja en labradortik med lika bra temperament osv som Floyd, vi skulle i alla fall inte välja någon ras som han inte har i sig då vi tycker om de egenskaperna han har om man säger så. Men hellre labrador än bordercollie i alla fall!

2009-10-19 @ 19:30:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: