21/10, onsdag

Och så sitter man här - igen. Jag vet inte alls varför jag är som jag är egentligen,
varför jag fungerar som jag gör och allt det där. Varför all denna smärta, för ingenting?
Inget har hänt på ett bra tag nu, i alla fall inte vad jag kan minnas,
och ändå känner jag såhär. Varför? Jag har min egen lilla familj, har någonstans att bo,
ett jobb.. på heltid. Så, vad saknar jag? Om man bortser från saknaden från er,
såklart. Allt jag kan få har jag ju, egentligen. Varför kan jag då inte bara fungera, tja,
som jag ska. Eller i alla fall som alla andra verkar göra. Fan vad lack jag är på mig själv!

Äh.. slut på det här. Någongång ska jag väl hitta mitt svar på det.. nu ska jag i alla fall
fixa klart här hemma och sen blir det stallet. Ska bli skönt att bara få fly undan allt ett tag.

Postat av: Zara

Finns för alltid här för dig gumman. Livet suger men vi kan uthärda det tillsammans.

2009-10-21 @ 23:00:16
URL: http://lillzumpan.blogg.se/
Postat av: Moa

Se på det positiva Carro, även om det är svårt :)

2009-10-22 @ 16:46:53
URL: http://moasjukan.blogg.se/
Postat av: Carro

Zara: Ja, det gör det! (I alla fall för det mesta) Moa: Kan ju alltid försöka.. :)

2009-10-22 @ 19:23:46
Postat av: Anonym

Kanske är det det förflutna som gör sig påmint.. Försök att prata om det, även om det är lättare sagt en gjort. Du kan inte bära allt själv genom allt.. Även den "lycklige" måste få känna sig nere dessutom. Och bara att du själv inte ljuger för dig själv, utan lyssnar på dina känslor, är ett steg i rätt riktning!

2009-10-23 @ 02:09:52
Postat av: Linnea

Jag blev anonym for some reason.. Men inte längre!

2009-10-23 @ 02:15:55
URL: http://coldplays.blogg.se/
Postat av: K

Det var när jag slutade tänka varför om allting som det blev lättare. Man insåg att man kanske inte måste veta varför varje dag, det är lättare att jobba sig framåt om man bara försöker vara den man vill eller är. Sen kommer det ju självklart dagar när allt gör sig påminnt, men då får man ta den bomben, låta den explodera och börja om på nytt. Pröva något nytt, det ger andra perspektiv :) Jag tror på dig.

2009-10-26 @ 07:59:15
URL: http://allihave.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: