28/10, onsdag

Andra vändan nere i tvättstugan avklarad och här sitter man nu
funderandes på allt & ingenting vilket nog är både bra och dåligt,
antar jag. Men just nu drar allt åt alla håll.
Vilket är mindre kul om jag får säga det själv..  pojken jobbar
sen över 1 vecka tillbaka och eventuellt 1 vecka till i alla fall,
får se sen hur länge till han behövs.
Själv hoppas jag att han kan få in en fot till en anställning
då det är något jag märker/vet att han mår bra/skulle må bra av.

Något annat jag tänkt på väldigt mycket den senaste tiden
är det här med att flytta till större, då det skulle underlätta.
Ett separat sovrum är seriöst det enda jag ber om just nu,
visst att det inte är något fel på 1:an som vi har nu egentligen
men.. jag vet att allt skulle bli enormt mycket bättre
om man bara fick plats att andas och kunna ha tid för sig själv!

Postat av: Anonym

http://www.hemnet.se/beskrivning/538890



fin!

2009-10-29 @ 00:20:29
Postat av: Carro

Jo har redan sett den.. fast är bara en 1,5:a vilket är för litet. En stor 2:a eller en 3:a är vad vi ska se oss om för..

2009-10-29 @ 19:09:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: