7/4, onsdag

Ledig dag som har varit mindre ledig, om man säger så,
kom nyligen hem från lägenhetsvisningen i alla fall, och ja..
jag är kär. Mindre kul är väl att M inte var engagerad alls,
troligtvis för att han inte hade vaknat till än.. jag hatar det,
men vad gör man? Hans dygnsrytm är inte mitt ansvar.
Så.. p.g.a det fick jag inte tillfälle att prata med mäklaren
vilket resulterade i att jag fick maila honom om det istället.
Nu kan jag bara hoppas på det bästa. Med andra ord inte alls,
med stor risk att bli besviken. Jag är alltså inte glad just nu.

Men nu lämnar vi det. Innan visningen var jag och Floyd iväg
en sväng till stallet, vilket vi var igår också.. i och för sig,
men en dag som idag har varit saknad. V har varit saknad.
Det är en balansgång.. det där. Att våga, eller att inte våga..
även där med stor risk för att bli besviken, eller fast snarare.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: