3/4, lördag

Att ha för mycket tankar i skallen är inte speciellt bra
när man faktiskt bara vill slå huvudet i kudden om man säger så,
men vad gör man? Jag vill bara ha tisdag nu.. veta hur det blir..
Det är den avgörande faktorn för om vi ska på visningen
eller inte och jag vill verkligen det här - mer än något annat!
Men.. jag ska inte hoppas det allra minsta framtill på tisdag,
med risk för att bli besviken. Fast ni får gärna hålla tummarna..

På tal om annat ska Floyd få sin sista nu och, förhoppningsvis,
är han tillräckligt nöjd med dagen för att acceptera morgondagen
som inte kommer innehålla fullt så mycket motion..
vilket han nog överlever. Min kära syster fyller nämligen 18 då,
kan man förstå det? Jag börjar faktiskt känna av ålderskrisen!

Postat av: Emma

haha du är för rolig du, och jag kan lova att jag håller tummarna :D <3

2010-04-04 @ 09:32:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: