5/8, torsdag

Har visst glömt bloggen lite men har faktiskt prioriterat annat,
som att få ordning här. Nu sitter jag i nya soffan i vår lägenhet
och allt känns bara toppen. Trist att vara uppe nu
vid den här tiden då man är ledig men var lite kris i morse så..
Floyd har nämligen väldigt känslig mage, så flytten har tagit
hårt på stackaren. Så han får fasta idag.. igen.
Är inte magen bättre imorgon blir det att rådfråga veterinär..

I övrigt.. är allt så bra det bara kan bli. I lördags natt..
var det mindre kul. Men nu är vi här och allt känns bara bra.
Får hoppas på att den känslan håller i sig bara,
men han har faktiskt varit precis som i början senaste dagarna
och då går det inte att göra annat än att älska honom.
För älska honom, det gör jag, och jag vet att han älskar mig med.


Postat av: Johanna

Japp, förstod rätt. Det känns ju som om man borde ta chanserna man får, men troligen blir det väl någon tror jag. Tack.

2010-08-05 @ 20:04:19
URL: http://linneajohannas.blogg.se/
Postat av: Malin

Och sådant tackar man ju inte nej till.. :) Dax å renovera med andra ord? :) Var ligger lägenheten då :)

2010-08-05 @ 21:00:05
URL: http://bumpa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: