5/12, söndag

Herregud vad trött jag är! Har varit en jävligt bra helg,
dock väldigt stressig stundtals. I fredags var man hos Lisa
efter jobbet, jobbade såklart lördagen med
så blev inte så sent.. men ändå. I lördags jobb som sagt
och sen flygeln med 3-rätters och underhållning med personalen
+ min syster som fick vara pappas dejt då Anki inte kunde.
Så.. ja.. har varit mer festande än vad jag är van vid nuförtiden.

Idag har jag bara slappat, nästan. Hämtade hem Floyd imorse
och därefter bara myst med honom, kollat på filmer- och serier
samt plockat lite här hemma. I princip.
Hade dessutom både V&R idag så lurade med mig M som hjälp,
det gör jag nog inte om då han verkade tro att det handlade om..
tja.. 30 minuter. Hans tidsuppfattning är inte den bästa, haha.
Han började med andra ord tjata om att åka hem
medan jag höll på att göra iordning båda.. säger en hel del va?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: