Mina syskon

Om jag skulle skriva det här "rätt" skulle jag skriva en syster
och två plastsyskon. Men nja, för mig har det alltid bara funnits
och kommer alltid bara finnas en syster - Emma.
Emma är drygt 4 år yngre än mig och föddes i April år 1992,
den dagen var jag stolt kan jag säga. Jag blev ju storasyster!

Nu.. har det gått över 18 år sedan dess och jag är, såklart,
fortfarande lika stolt. Emma är den som står mig allra närmast
även om vi inte ses alltför ofta nuförtiden,
och jag skulle nog minst sagt kunna göra vadsomhelst för henne.
Blod är och kommer alltid vara tjockare än vatten. Love you sis ♥


Postat av: Ebba

jaha okej då fattar jag! Tack :)

2010-12-29 @ 15:45:33
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är världens bästa syster, hela du är underbar. jag kommer alltid finnas här för dig, älskar dig <3

2010-12-30 @ 15:34:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: