Vad jag hade på mig idag

Okej, jag borde väl varit sådär ambitös och fotat mina outfits
men alltså nae.. får bli nästa gång. Jagharheltenkeltinteorkatmed.

Så.. för den som är intresserad så började jag dagen på rean,
fick bli något så enkelt som en svart t-shirt med vitskriven text,
ett par grå jeans med skinnimmotion, en grå stickad halsduk
+ min svarta Everestjacka och knähöga stövlar. 

När jag sen kom hem tog jag tag i och rensade klädkammare
och byråer så då åkte byxorna av, haha. Fördelen med att bo själv.
(Eller.. ja.. fördelen med att inte bo hemma. Mike är såklart här)

Sen.. blev det stallet. Dvs leggings under ridbyxorna, 1 linne,
2 långärmade varav 1 med krage och sen en collegetröja över det.
1 par strumpor, 1 par ridstrumpor, halsduk, termovantar..
och ja, ridstövlar och Kingslandjackan. + ett pannband, förstås.
Efter stallet har jag bara varit och handlat, och nu sitter jag
med kläderna jag hade under stallkläderna. Så, så är det med det.

(Får bli en bild på Vulfa istället bara för att jag var så tråkig)

Postat av: Ebba

Svar: Joo om jag nu visste vad det var :P

2010-12-28 @ 15:08:00
URL: http://ebbaohlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: