22/2, måndag

Ja-a, vad ska man säga. Jag har åkt på en dunderförkyldning
sedan några dagar tillbaka och kan knappt prata för tillfället!
Kände att det var bäst att stanna hemma idag just därför,
trevligt att ta emot kunder helt snorig och dan liksom.. nej tack.

Men i alla fall så har jag inget val imorrn då vi är kort om folk
så då måste det ha gett med sig. Och just ja, är sne i ryggen med!
Eller.. mer sne än vanligt snarare. Inte kul,
och bara för att jag ringde mamma igår och oroade mig över det
så har hon bokat en tid åt mig hos en naprapat på torsdag! Haha.
Ae fy fan, ni anar inte vilken ångest jag har över det,
å andra sidan kan man inte gå runt och ha såhär ont hela tiden.
Dessutom förstör det enormt mycket även ridmässigt
då jag sjunker ner för mycket på vänster där jag är kortare
i ryggen och därav, av någon anledning,
förböjer mig på något sätt och skjuter ut armbågen? Hm.. ja.
Jag får ta mig i kragen och göra något åt saken.. helt enkelt.

Postat av: Frida

lägg undan snöskyffel åt mig!!

2010-02-22 @ 22:55:17
URL: http://friduusss.blogg.se/
Postat av: K

napprapater är inte så farliga som de verkar, säg till om det inte ordnar sig, jag fick hjälp av en tjej som var riktigt bra (dock är hon kiropraktor). Håller tummarna för dig, och kan bara säga att jag ärligt vet hur det känns. Krya på dig <3

2010-02-28 @ 20:39:25
URL: http://allihave.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: