1/1, fredag

Nytt år och allt nu då! Har nog inte förstått det riktigt än
men det kommer väl, antar jag. Avslutet på 2009 var klockrent
då det var precis lagom i alla fall, det tycker vi om!
Blev till att ringa in det nya året hemma hos Kjellis (och Emelie)
tillsammans med pojken, Richard, Frida, Tove och Bengan m.fl.
Vi bestämde oss dock för att ta sista spårvagnen hem
då vi ändå var tvugna att hämta Floyd hemma hos M's föräldrar,
vilket var lika bra det då jag skulle upp och jobba tidigt också.

Blev till att jobba i stallet med andra ord, gick bra faktiskt,
bortsett från rymmningen Noak drog igång det första han gjorde.
Underbart. Nu däremot blir det till att gå ut med hunden,
innan jag slocknar. För det, det lär jag nog göra ganska så snart.

Postat av: K

Tack detsamma! och hade det kommit tidigare hade det inte spelat någon roll, för jag är nyss hemkommen från London. :)

2010-01-04 @ 19:24:50
URL: http://allihave.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: