19/1, tisdag

Mm.. här sitter man hemma efter en inte alltför rolig dag,
och då helt beroende på vädret. Kul när man går första rundan
(vilken förövrigt var vid 6 strax innan jag var tvungen att åka)
upptäcker att det kommit ytterligare någon cm snö,
eller inte. Men hade inte mycket till val så, så var det med det.

Väl framme på jobbet efter nästan både en, två och tre vurpor
i blindo kändes det om möjligt ännu mer värdelöst
då man var väl medveten av att det lilla sminket man hade haft
hade runnit av, kul att stå i kassan då liksom.
Aja, shit happens. Var så himla retligt med allt det där bara.



Nu.. sitter man här. Ska väl ta tag i städningen snart,
det är vad jag tänkt i alla fall. Skulle egentligen till stallet
för att ta Ragnar också men mamma lovade att mocka
och kolla till honom så jag slipper gå dem milen fram&tillbaka.
Snällt av henne tycker jag faktiskt,
visst att hon ändå rider ikväll.. men ändå. Det gjorde min dag.
Imorgon blir det dock att ta Vulfis innan jobbet, det gillas!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: