26/1, tisdag

Dagen jag senaste halvåret stretat lite smått efter är imorgon
och det känns nästintill overkligt. Äntligen är vår 2-årsdag här!

2 år.. har det verkligen bara gått 2 år? Det har hänt så mycket,
vi har tillsammans gjort så otroligt mycket tillsammans dessa år
att siffran nästan känns obetydlig i jämförelse.
Och det är den nog, egentligen. I mina ögon finns ingen annan,
jag vet att jag inte är lätt att tas med och att jag klagar ibland
men.. jag älskar dig, även då. Jag har alltid älskat dig.
När du är glad är jag glad, och tvärtom. That's just the way it's.


Jag kan utan att överdriva säga att jag inte ser ett liv utan dig,
för det gör jag inte. Visst.. vi är olika, men du är ändå bara du
och vi kompresserar varandra rätt bra trots allt.
Eller, väldigt bra till och med. Jag vet inte vad jag kan tillägga
så jag avslutar med att säga att du vet vad du betyder.
27/1 2008 är dagen mitt liv tog vändning, helt tack vare dig ♥

Postat av: linnea

och jag är så glad för din skull! ingenting jag bara säger, för då hade jag kunnat skita i att skriva här överhuvudtaget! jag bara älskar synen av när en människa lyfts upp av en annan.. och förmågan hur ett fint par kan sprida kärlek även till folk runtomkring - JAG blir glad av att se er tillsammans!

ni två och hunden är den absolut finaste familjen man kan tänka sig!

2010-01-26 @ 22:58:18
URL: http://coldplays.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis ! Hoppas ni får en mysig dag! Kram

2010-01-27 @ 10:02:50
URL: http://bumpa.blogg.se/
Postat av: K

Jag fick glädjerysningar när jag läste det här Carro. Och det var precis vad jag behövde idag, se att det finns hopp. Du är värd all glädje och lycka. Hoppas det håller i sig <3

2010-01-28 @ 18:04:24
URL: http://allihave.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: