9/1, lördag

Och äntligen tog man tag det här med att klippa Floyds klor,
underbart! Har dragit ut på det lite med tanke på hans reaktion
eller hur man ska säga, men nu är det i alla fall gjort.
Tilläggas måste också att han skötte sig exemplariskt idag,
trots obehaget. Usch, jag hatar att se honom så otroligt osäker
och det gör fan ont i mig att veta vad grunden till det är..

Men, det måste göras och det går trots allt framåt i alla fall,
det är ju alltid något. Har kommit fram till att det nog är dags
att beställa en tid för honom med Kaisa igen också,
finns en hel del följdfrågor nu då det nästan gått 1 år sen sist.

Postat av: Anonym

Jo, det är sant. Och jag hoppas för din skull att Vulfa blir kvar, jag gillar henne också, men det kanske inte har någon större betydelse längre... Vi håller tummarna helt enkelt.



Och jo, det mesta löser sig nog, bara man vill. Jag önskar jag visste vad jag ville lite mer bara. Alla drömmar försvinner liksom iväg med vinden, och det blir lite tomt emellanåt. Jag önskar det var tvärtom. Lycka till. <3

2010-01-10 @ 23:47:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: