7/6, söndag

Efter igårkväll måste jag bara säga att min pojke är bäst,
i alla fall i mina ögon! Visst, det krävdes lite för att nå fram
men.. nu är resan äntligen bokad och klar i alla fall.
I slutet av maj flyr vi landet för lite medelhavssol i Grekland!

Blir dock inte Kreta denna gång utan Halkidiki (Sithonia),
vilket verkar vara superfint. Får hoppas på att jag hittat rätt.
Enda nackdelen är väl att jag kommer sakna min Floyd,
såklart, men honom tar vi igen tiden med när vi kommer hem.
Har faktiskt tänkt att utnyttja full semester i år
tillskillnad från tidigare, förra året var väl tanken densamma
men så hände det ju en del.. och så blev det bara 2 veckor sen.
Hursomhelst så har jag något att se fram emot nu,
och jag hoppas på att det hjälper mig att tänka positivt ett tag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: