11/5, tisdag

Hemma från jobbet, är verkligen helt slutkörd kan jag säga,
blev alldeles för lite sömn inatt.. var möte till efter 22 igår
och efter att ha cyklat hem var man för uppe i varv
vilket ledde till att man gick och la sig försent. Inte bra.

Men i alla fall.. händer en hel del bra saker nu, det gillas,
fast är tur att jag har semester efter nästa helg, lär behövas!
Om jag överlever fredagen är väl sånt som märks,
haha. Blir nämligen butik mot MBV i Paintball då = livsfarligt.
Och dagen efter blir det bowling med bara vår butik, lovely.


Får bli en gammal på mina pojkar bara för att dem betyder allt ♥


Postat av: Mary

Haha, jo det har varit lite mycket nu på sista tiden! Men ikväll ska jag bara ta det såhäääär lugnt :) Vi åker tidigt på morgonen för vi åker i Cissis lastbil och Cissi måste ju vara där och coacha dom små ponnyerna! Så runt åtta, halv nio skulle jag kunna tro!

2010-05-11 @ 18:55:34
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: