19/5, onsdag

Imorgon är det 1 vecka kvar.. ni anar inte hur bra det känns,
bara att komma härifrån och få fly verkligheten för ett litet tag.
Och att få tid för oss själva, bara vi två,
jag har saknat det. Känns som om det är avgörande på sitt sätt..


Postat av: Linnea

Jag är inte säker på om det låter bra eller dåligt... - det är ju verkligen tråkigt att höra att det är kämpigt men också skönt att höra att ni ska få en timeout. Något jag däremot är säker på, är att jag önskar er båda en underbar och uppbyggande semester!!

2010-05-26 @ 00:07:46
URL: http://coldplays.blogg.se/
Postat av: Carro

Jo, blir ju kämpigt i en liten 1:a.. framförallt eftersom han inte har något jobb, och därav blir grinig. Vilket är fullt förståligt, men det tär ändå på oss.



Dock måste jag medge att det blivit 100 ggr bättre bara senaste veckan, vilket känns bra. Vill inget hellre än att få det att funka med honom, och det vet han också, men kravet är att han måste hjälpa till lite mer och inte bara sitta framför datorn.

En ganska lätt uppoffring.. enligt mig.

2010-05-26 @ 11:11:59
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: