15/10, fredag

Den här veckan har kört slut på mig, helt klart. Imorgon kvar..
sen tar jag efterlängtad helg! Är för mycket tankar för tillfället
men samtidigt som jag känner fullständig sympati så..
har du själv satt dig i den sitsen. Vet inte vad jag ska/kan säga.
För att vara ärlig så känner jag bara stor irritation just nu,
samt besvikelse. Jag förstår faktiskt inte.
Och det som känns värst är att du tar fler med dig i fallet,
samt tar saker förgivet. Men.. end of story.. jag orkar fan inte!


Så.. för att lätta upp det här inlägget lite kan jag säga att
jag älskar min pojkvän, hund och syster. Även mitt jobb, faktiskt.
För det mesta, i alla fall. Jag mår bra av det,
precis som jag mår bra av att få ha V igen. Få lite egentid.

Och på tal om henne så har vi skrittat igång idag efter 1 ½ v,
hon var pigg, glad och kändes fräsch så.. ja, dagen slutade bra :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: