24/10, söndag

Hur kan man vara såhär trött konstant? Har inga krafter kvar
känns det som, men så har man ju varit igång hela dagen också..

Har förmodligen jobbat min sista söndag på ett tag i alla fall,
vilket kan vara ganska skönt då jag trots allt jobbar lördagarna.
Och för att jag kanske kan lyckas få mer tid över då,
och slipper stressa. För ja, det har jag gjort idag. Minst sagt.

Jobba till 16, cykla som en dåre till stallet för att försöka
hinna med både V & R innan det blev mörkt. Det gick väl.. sådär.
Väl ute med Ragnar var det skymning
och ja, det blev mörkt ganska fort men det gjorde faktiskt inget.
Hann med några galoppsträckor på honom i alla fall,
så han var nog nöjd. Väl hemma pysslade jag om både honom
och V, som jag för den delen ska upp till redan imorgon igen :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: