12/4, tisdag

Trots att jag bara jobbat ynka 6h idag är jag helt slutkörd.. 
vilket drag! Och samma visa var det igår också. Kul, men jobbigt.
Kul för att det händer något precis hela tiden,
jobbigt.. av precis samma anledning. Det blir lite för stressigt,
man hinner liksom inte andas. Ta fredags-lunch som exempel..
Det var jag och Krister 12-13, han var fast i en problemlösning,
3 telefoner låg på vänt och kanske 8 kunder står på rad..

Ja, ni kan ju tänka er själva. Man försöker vara lugn & sansad,
ge alla sin tid, men man känner samtidigt av pressen inombords..
känslan av att inte räcka till gör sig ganska stor då.
Dem dagarna är det extra skönt att komma ut med Floyd  på lunchen
och komma hem till Mikens famn. Jag älskar dem två - mina två.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: