14/8, söndag

Har visst varit lite dålig uppdatering här dem senaste dagarna,
kan dock meddela att ni inte missat nåt. Jag har jobbat.. jobbat..
och så varit lite i stallet när tid funnits över.
Har inte blivit så mycket jag önskat - men så mycket jag kunnat.

Och igår var jag, syrran och mamma på kusin Victorias bröllop,
så nu är hon och Anton man och hustru vilket känns ganska så sjukt
då hon är 2 år yngre men.. ja, dem är ju kristna så,
det var ju ganska väntat. Fint var det i alla fall, väldigt fint!

Sen kan jag, för egen räkning, säga att jag tyckte att det blev,
tja.. för mycket Gud,Jesus&Halleluja för mig som inte är troende.
Men ja, det är min åsikt, och alla tycker och tror som dem vill
såklart. I övrigt: Fint par och klänning, bra mat & underhållning!

Önskar förstås, både Victoria och Anton, lycka till i framtiden!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: