20/8, lördag

Timmarna på jobbet igår gick bra. Och nu har jag ledig helg,
vilket passar rätt bra så jag kan vila upp mig till på måndag
då jag går in på "helvetesvecka".

På måndag börjar jag även rida lektion, var 2 år sen sist
så det känns lite nervöst. För det första har jag endast ridit V
och Ragnar sen Zorino, och för det andra
har jag inte ridit för intruktör sen för ganska exakt 2 år sen.
Är av dessa två anledningar jag ska köra på det här under HT!

Slänger in dem enda skapliga bilderna från tidigare idag
då jag red Vulfa på fältet - hon gick jättebra - men bilderna..
blev inte det. Idag hade jag tur med vädret i alla fall,
det kan man inte säga att jag hade under ridturen igårkväll
då hon dessutom var bångstyrig och bara allmänt.. ja.. hemsk.
Idag var hon hur fin som helst i alla fall - och det gillar vi!


Resten ser ut typ såhär.. (måste lära mamma inställningarna) ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: