I can't take this

När ska jag inse att det inte spelar någon roll hur bra allt annat är när det här händer gång på gång
på gång? Att känslorna för dig inte har någon betydelse när man bara bli trampad på. Jag älskar dig,
du vet hur mycket.. så varför gör du såhär? Ännu en dag är förstörd
och du går återigen bara och lägger dig utan att be om ursäkt. Och jag vet att du om du läser det här
kommer att klanka ner på mig för att jag skriver om det, och visst, det kanske är fel.
Men jag orkar inte gå och bära på det själv, det misstaget har jag gått runt med i för många år ändå.

Jag är tom, besviken och bara allmänt likgiltig just nu. Helst av allt hade jag velat gå ut med Floyd
på en lång promenad för att sedan gå upp till stallet men istället måste jag fixa mig iordning för jobb..


Postat av: malin

Det är inga roliga radet du skriver Carro. Jag menar, de gör ont att bli sviken av ngn man älskar. Och upprepar det sig gång på gång är det kanske dax att fundera på situationen. Ibland måste man vara lite egoistisk. Man ska umgås med människor man mår bra av att vara med.. och de som behandlar än sämre än man önskar och mår dåligt för de, kanske man ska välja bort, innan man tynar bort helt själv.. Även om man själv älskar personen!

2011-12-10 @ 10:19:24
URL: http://bumpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2011-12-10 @ 14:20:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: