Memories

Kom hem från några timmar i stallet för ett tag sen och sitter just nu och går igenom back-upen
herregud alltså! Har hitills gått igenom mappar från första året på gymnasiet innan jag hoppade av, ja-a,
första gången.. och då kunde jag konstatera att många jag trodde gick i paralellklassen
tydligen gick i samma? Riktigt läskigt hur lite jag minns från den tiden.. men är inte särskilt förvånad,
ändå. Desto roligare var det att gå igenom en jäkla massa bilder från alla aktiviteter under åren!
Våffelkväll, charader, kuddbrännboll, fångarna på Hageby.. ja, allt.. bilder jag inte trodde existerade,
kul faktiskt! Sållar dock ganska rejält, behåller dem av värde och raderar resten.
Är en hel del att kolla igenom kan jag säga. Kan hända att jag publicerar en del av det här lite senare :)


Måste bara tillägga, one and again, att Vulfa är hur underbar som helst! Dagens skogtur slog allt,
som vanligt. Att bara släppa henne och känna henne galoppera under mig.. ja, underbart. Fina, fina V!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: