Kvällskursen

Först kan jag ju säga att jag själv borde ha testat att filma med kameran innan jag lämnade den
till både mamma, pappa och syrran som turats om att ha Floyd/ filmansvaret under kursens gång.

Men.. nu tänkte jag inte på det så kvalitén är nog inte så bra som den nog skulle kunna varit,
fast jag är bara glad att ha en del av kursen på film. Dock är det sååå irriterande att det inte filmats
när det faktiskt gick som bäst. Pappa filmade av någon anledning bara från skritten
framtill framridningen (dag 2) och när syrran filmade (dag 3) blev såklart minneskortet fullt
vilket är riktigt typsikt då hon var så jäkla fin sista halvtimmen. Längtar tills terminen drar igång igen
så man kan fortsätta där man slutade. Som jag sagt så många gånger förut - Vulfa är underbar!




Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut bilderna från nyår (i stallet), många som vill ha dem! :)

2012-01-01 @ 17:00:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: