Someone like you

Dagen har faktiskt inte varit så hemsk, upptäckten imorse till trots. Timmarna på jobbet gick bra,
är inte alls fel med musik på lagret och plock av kundbeställningar när man behöver fokusera på annat.
Och inget större strul blev det i kassan sen heller så även det gick smärtfritt,
skönt! Kommer förresten gå över lite till den gamla bloggen, såklart fortfarande med lösenordskydd,
lite paralellt. Vill för det första hålla den här bloggen på en positiv nivå eller vad man ska säga
men den största anledningen är för att den här är för offentlig för att jag ska kunna vara riktigt ärlig.
Vill ni ha det får ni skicka ett pm på facebook, tilläggas kan dock att jag inte ger ut det till vemsomhelst
då den bloggen är mer privat - d.v.s mer inolverad i tankar och känslor än själva vardagen i sig.

Imorgon står återigen jobb på schemat, då blir det dock stall dessförinnan. Ta igen lite tid med V,
tycker på så vis inte om mina jobbhelger. Floyd klagar dock inte då han får vara med lite på helgerna:


Postat av: Emelie

Mm, jag vet!!

2011-12-11 @ 22:03:56
URL: http://pemme.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: