Dream catch me

Okej jag vet inte vart jag ska börja, så nu får det bli som det blir. Har varit lite dålig uppdatering här,
tja.. dem senaste dagarna i alla fall. Men har man jobbat heldagar så har man och då finns inte mycket
att skriva om, mer än jobb då, och det är väl inte så kul att läsa om?

Hursomhelst.. Idag har man jobbat sina ynka 4 h och direkt därefter blev det cykeln till stallet
då jag p.g.a heldagarna inte varit där sen i måndags. Såg verkligen fram emot det men väl där blev det,
ja-a, inte alls som jag tänkt mig. För det första var Vulfa bara allmänt sur
och inte alls rolig att hålla på med, men lät henne bara hållas. Ston är trots allt ston, om man säger så..
För det andra hade jag sett fram emot ett dressyrpass sen i måndags och t.o.m letat upp övningar
som skulle passa oss.. men nej, det blev en barbackatur i skogen istället. Varför?
När all utrustning förutom tränset var på fick jag reda på att hon skulle vaccineras helt plötsligt, kul..
nae, blev lite smått irriterad där men är väl bara att gilla läget. Sadlade av och skrittade ut istället då då.
Mysigt, såklart, men ogillar starkt att ändra på saker jag planerat. Höll dessutom på att få en flygtur,
haha! Hon som är världens snällaste annars var såklart pigg och bocka var såklart jättekul!
Men nae va, nog med uppdatering för idag. Har ingen lust att sitta här och inte heller tiden till det, så.


Trött kille ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: