In your eyes

Orkarinteorkarinteorkarinte, finns inte mycket mer att säga. Det går inte att säga något om det,
heller. Som sagt.. andra bloggen. Återigen, försöka lägga allt åt sidan för att få ut något bra av dagen.

Kom hem efter en utekväll med jobbet för ynka 5h sen i alla fall, och vad går att säga om den
mer än att mina kollegor är underbara hela bunten. Mekonomen ägde dansgolvet från början till slut
och dessförinnan utmaningen, enligt oss, haha. Sammanfattning av kvällen då;
bra mat, bra underhållning, skratt, glädje, givande samtal, sjuka samtal, dans dans och dans,
ännu mer skratt, ännu mer prat, ännu mer dans. Som sagt, mina kollegor är tamejtusan bara.. ja, bäst!

Dessförinnan firades det jul hemma hos Mikes föräldrar då vilket var mysigt precis som vanligt
och mycket fint fick man med sig hem! Mike missförstod dock att vi inte skulle byta julklappar igår
så jag fick min redan då: en Canon EOS 550D, visserligen det enda jag önskat mig av honom
då han fått ett PS3 i förskott och ska få ännu lite mer, men ändå. Extremt glad för det, här ska fotas!
Sen fick jag även en massa annat fint som sagt men det orkar jag faktiskt inte ta nu
då jag måste göra mig klar för stallet så jag kan kolla på/hjälpa till med genrepet. Tillsvidare lite bilder:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: