Born in the eighties

1. Gjorde du något i år du aldrig gjort förut? Åkte till Turkiet, var på Turkiskt Hanam.. och så vidare.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Eftersom det är lönlöst att sätta några så lät jag bli.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Frida och Richard fick en liten son nyligen: Charlie!
4. Dog någon som stod dig nära? Nu är ju året inte slut än.. men nej.
5. Vilka länder besökte du? Turkiet (Alanya)
6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha 2012? Mycket på ett plan, men tänker inte ta upp det här.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Har nog inget specifikt datum?
8. Vad var din största framgång 2011? Att jag har utvecklats ännu lite till som säljare.
9. Största misstaget? Finns många, många misstag.. men det största: att jag skjuter upp precis allting.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, inte mer än vanligt.
11. Bästa köpet? Någonsin - Floyd. I år: allt till Vulfa, hon är helt enkelt värd att bli lite bortskämd!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hästsaker, kläder.. och väldigt mycket annat onödigt egentligen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag återtagit kontakten med Lisa gör mig mycket glad. Fina vän!
14. Vilka sånger kommer påminna dig om 2011? Wakey!Wakey!- Light outside, Adele- Set fire to the rain.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare på alla punkter förutom en.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, ätit bättre.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Grubblat, vridit och vänt på allting. Borde satt punkt för längesen.
18. Hur tillbringar du julen? Med släkt och familj. Först här med pappa och sis, sen hemma hos mamma.
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? Serier: One tree hill, The lying game, Nikita, Pretty little liars, The secret circle..
21. Bästa boken du läste i år? Genom dina ögon av Stephanie Meyer.
22. Största musikaliska upptäckten? Kate Voegele.
23. Något du önskade dig och fick? En Canon EOS 550D (för tidig julklapp av min Mike)
24. Något du önskade dig men inte fick? Njae, önskar jag mig något köper jag det liksom själv tillslut.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jobbade och därefter kom familjen hit.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år mycket bättre? Ja.
27. Hur skulle du beskriva din stil 2011? Arbetskläder/ridkläder annars ganska vardagligt tror jag nog.
28. Vad fick dig att må bra? Floyd, Vulfa, vänner.
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Brukar inte spana in kändisar, sorry.
30. Vem saknade du? Zorino. Och Nadja och Tussen, såklart. Ni kommer alltid ha en del av mitt hjärta.
31. De bästa nya människorna du träffade? Träffar ju en massa folk på jobbet men.. Eldin, Edin, Malin?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: