If you only knew

Varför ska dem lediga dagarna alltid gå så fort?! Började hursomhelst dagen med lite sovmorgon
och bara allmänt slappande innan det bar av mot stallet vid 10. Väl där fixade man iorning boxen osv
innan det var dags för Vulfa att få komma in från hagen.
Väl inne blev det en ganska så lång ryktning innan ridpasset. Var inte helt säker på vad jag ville,
men bestämde mig tillslut för en lagom lång skritt i skogen och sen lättare dressyrarbete ute på banan:


Återigen, ursäkta bilder i usel kvalité! Hursom, så jobbade jag nästan endast i högervarv då det är där
hon sitter fast. Kan ju säga att hon tyckte jag var ganska så jobbig och ville inte alls samarbeta med mig
men när det släppte sen blev hon ganska fin. Tycker dock inte om att jag inte hittar mellanläget,
antingen blir hon för lång och låg, eller så krullar hon liksom ihop sig. Blir ganska så sur på mig själv då
just för att jag vet att hon kan. Ibland når vi dit då hon verkligen bär sig själv, och det är ja.. bara bäst!

Efter stallet följde jag med mamma hem för att fortsätta med julbaken som vi började med igårkväll
och så blev jag även bortskämd med lax och råstekt potatis, mums! Tack mamma för väldigt god mat
samt sällskapet idag! Nu ska jag sätta mig och kolla igenom den externa hårdisken
jag fick med mig hem, kan bli.. intressant. Kan säga såhär, det är pappas (Emma har haft den ett tag)
och där finns väl bilder från kanske 2002-2008? Med andra ord, pics från mååånga olika tidesperioder.

Postat av: Jane olofsson

Hej och tack för att du står ut med att ha mig i släptåg. Bilderna blev ju skapliga ingen pressfotograf precis!! Julköttbullar och snitzel var det nästa gång eller???

2011-12-03 @ 21:51:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: