You learn

Precis som vanligt då.. jag borde inte sitta uppe. Men blir sängen strax, måste bara ut med Floyd
innan man bäddar ner sig. Han sover dock ganska gott redan nu efter vår lilla filmkväll här i soffan
men ut ska han ändå. Hursom, det har varit en lååång dag.. med konstig start.
Imorse när jag kom till jobbet var det tänt överallt men ingen var någonstans, pallarna stod kvar,
datorerna var inte startade, ja-a det var bara att börja dra fram dagens gods och börja plocka, haha.

Kortfattat: Jag har världens bästa kollegor som ställer upp när det blir miss i schemat, cred till er!
Dagens plus: Cafebar-maskinen är (äntligen) intallerad! Inte helt fel med varm choklad i fortsättningen.
Minus: Lång dag, tråkigt väder, sista-minuten-kunder med kommentaren "Jag hann!" Classic..
Ae, dags att gå ut med Floyd nu och sen hoppas på att ögonen slår ihop direkt efter. 7-19 imorrn med!


Postat av: Anonym

hörru d måste ju uppdatera bloggen carro!

kram

2011-12-16 @ 00:27:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: