11/2, fredag

10-dagarsperioden är avklarad! Nu tar jag efterlängtad helg,
ska bli väldigt skönt med sovmorgon tänkte jag säga, men nja..
det blir det nog ingen när jag tänker efter.
Mycket ska som vanligt hinnas med, men sånt är livet trots allt!

Imorgon blir det stall för att ta Ragnar och pyssla med Vulfa,
styrketräna, städa, tvätta och försöka få upp collaget på väggen
(var ett väldigt misslyckat försök att försöka få upp dem själv
då det visade sig vara en betongvägg.. det ogillar jag skarpt)

På söndag blir det tävling, eller ja, vara hästskötare på tävling
då jag lovat att hjälpa både Michaela och Lotta. Det blir nog bra.
Vulfa har jag med.. men.. får se om jag byter dag
eller kanske bara promenerar en sväng med henne & Floyd i skogen.

Postat av: Sofia

Finns speciell betongspik att köpa.. Är som att slå i en spik i trä.. Superduper.. Har jag använt här hemma i betongväggarna..

2011-02-12 @ 16:40:10
Postat av: Carro

Behövs inte, collaget är uppe nu efter många om och men :)

2011-02-12 @ 17:53:22
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: