21/2, måndag

Okej, för att sammanfatta helgen så har min kusin, Vendela,
varit här vilket gjort att det varit fullt upp kan man väl säga.

När vi inte varit hos mamma har vi i princip varit i stallet
då jag lovat henne att få hoppa lite. Så, ja, Noak har vi lånat
både i fredags och igår. Tyckte det gick helt okej,
faktiskt. Ett stort framsteg från sist hon var här i vilket fall.

Själv passade jag på att prova på att hoppa lite själv också
då jag inte gjort det sen Zorino, i princip. Första gången på V,
dessutom. Tyckte det gick skapligt åtminstone.
Visst att jag inte la henne rätt och att hon tyckte det var lågt,
haha. Men tanken är att jag ska fortsätta jobba vidare på det.
Ett räcke på 90 avslutade vi på i alla fall, det är ändå helt OK.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: