24/2, torsdag

Efter 2st heldagar och 8st väntade arbetsdagar kände jag att,
tja.. lyxa till det för mig. Så här sitter jag med ansiktsmask
och grejer. Är helt seriöst ganska läskigt
då det känns som om jag har gips i ansiktet just för tillfället!

Okej, jag var rent ut sagt tvungen att springa och ta av den,
kändes som att ansiktet svullnade upp.. haha. Hursomhelst så..
var jag bara tvungen att testa. Hämtade ut ett paket förut
med bara en massa sånt i princip. Kände att det var nödvändigt
då min hud blir så extremt dålig nu på vintern!
Och ja, ibland måste man faktiskt få skämma bort sig själv lite.

 

Klickade hem kitet från Make-up store ovan med mineralpuder
när jag ändå var på g. Kände att det kunde vara värt att testa,
står ju trots allt med spotlights på ansiktet hela dagarna
och inget jag provat än har suttit så bra som jag skulle velat.
Någon som har förslag på något bra och hållbart puder kanske?

Men nej hörreni, om jag ska hinna med allt imorrn så.. Godnatt!

Postat av: Malin

Du får skriva sen om det från make up store funkade bra =) Jag har hört att i.d bare minerals ska vara bra, men själv har jag aldrig testat det.

2011-02-25 @ 06:01:57
URL: http://bumpa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: