14/2, måndag

Okej, jag måste verkligen ta mig tid och ändra designen igen,
men jag är inte säker på hur jag vill ha den.. 

I övrigt stannade jag hemma från jobbet. Har känt mig febrig
hela helgen och bara varit allmänt matt, så ja, så fick det bli.
Men tanken är att jag ska komma iväg och jobba redan imorrn,
står inte ut med tanken på att dem blir kort om folk p.g.a mig..
å andra sidan är det inte så lyckat att stå i kassan
när man inte är helt okej.. Vi får hoppas det blir bättre, snabbt.

Alla hjärtans dag är det också ja.. händer väl inget särskilt,
direkt. Tänkte göra Floyd glad och försöka orka med en skogsrunda
medan det fortfarande är ljust ute.
Sen.. funderar jag på att överraska Mike på något sett sen kanske,
återstå att se hur.. något som tända ljus och rosenblad på sängen?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: