Det här saknar jag

"Inga ord kan förklara hur tomt det är nu och hur mycket jag
kommer sakna dig, för orden med det värdet finns inte. Det enda
jag kan säga är att jag älskar dig & aldrig kommer glömma den fina
tiden vi delat. Du är helt klart den som satt färg på min värld."

Ord kan inte beskriva det här (även fast försöken varit många)
men min största saknad är den till Zorino. Saknaden, den är enorm,
och även om jag försöker se det positivt så går det inte,
en del av mig dog med honom och det är ingenting jag kan förneka.

Vi fick 6 år tillsammans och den tiden, dem åren, alla minnen..
jag kommer inte glömma något av det. Du var en del av mitt allt.
Min stjärna.. du lämnade mig alldeles för tidigt
och kommer alltid finnas med mig. Du har en speciell plats här,
inom mig, och kommer alltid ligga närmast hjärtat. Jag älskar dig.


♥ Zorino 11/3 1991 - 1/6 2009
you're gone now, gone but not forgotten


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: