Mina drömmar

Jag skriver om det här.. det är väl klart att jag har drömmar!
Står fortfarande fast vid att jag inte drömmer om det omöjliga
utan om vad jag faktiskt kan uppnå sen. Någon gång, längre fram.

Överst på min lista har de senaste åren varit att ha ett hem,
att verkligen känna sig hemma. Det har jag ju delvis uppnåt nu.
Men klart att jag drömmer mig bort några år framåt
och ser mig själv i ett lagom stor modern villa med stor tomt,
helst intill skogen, där hundarna lyckligt leker fritt.

Och ja, hundarna. En dröm som jag hoppas vi kan uppfylla
är att föra Floyds gener vidare, just för att han är så speciell.
Vår önskan var att kunna ha en valp redan nu till sommaren,
passa in semesterveckorna.. men jag vet inte.
Det får nog ligga på hyllan ett tag tyvärr. Men det är en önskan.
En annan önskan, eller ett mål kanske man kan kalla det,
är att jag minsann tänker resa någonstans i vilket fall 1gg/år!


Med andra ord handlar mina drömmar i grund och botten om att..
tja.. slå sig till ro? Börjar faktiskt känna mig gammal nu, haha.
Men det är vad jag drömmer om: hem, resor, familj. Lycka.
Med familj menar jag sambo+ hund(ar). Ledsen syrran, åter igen,
ungar räknas inte med här. Det är något du får stå för ;)

Finns såklart mer.. som att jag vill veta vad jag vill göra,
vad jag vill jobba med i framtiden. Vilket jag fortf. inte vet.
Sen vill jag såklart förlova mig senare, hitta "den rätta"
och ja, jag hoppas på att det är min Mike. Att det kommer vara vi.

"Life is hours, we live it our way"


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: