24/6, fredag

Midsommar redan, sommaren har verkligen rusat iväg, samtidigt..
känns det inte som den börjat? Ja ja, håller på att fixa mig nu
inför firandet i em i alla fall, jag och grabbarna
blir upphämtade innan 14 där någongång, därefter hämtar vi Lisa
och sen bär det av mot landet för att fira midsommar hos Totte!

Tror och hoppas på att den här midsommaraftonen blir bra,
precis som alla andra år - dem senaste 3 åren jag firat med dem.
Blir dock lite traditionsbreak i år eftersom vi inte kommer vara
ute i Eksund men jag tror det blir bra ändå. Glad midsommar på er!

Postat av: Sara

Hejsan Carro!

Vad roligt att du läser min blogg, det kanske finns någon som inte blir helt uttråkad av vad jag skriver då iaf;) Nu har jag ju hittat din också och jag måste bara säga att Så himla fin bild du har överst på bloggen:) Jätte söt:')

Hur har du det?

Kram Sara

2011-06-26 @ 11:56:27
URL: http://ekiiis.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha naedå :) och tack så mycket! Jodå med mig är det bra faktiskt, visst att man kan ha dåliga dagar ibland men är inget jämfört med förut. Kram kram

2011-06-26 @ 17:45:06
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: