29/6, onsdag

Förstår inte att jag aldrig kan lyckas gå och lägga mig tidigt,
hur trött jag än är.. Jag ska i alla fall se till att lyckas idag!

Blev inte att jobba till 23 igår, det blev till 23.40 istället,
det bara vällde in folk. Helt sjukt! Och så började jag 8 imorse,
säger en hel del om varför jag är helt slut.

Efter jobbet blev jag hämtad av älsk och därefter åkte vi upp
till stallet för att hämta mammas tidiga 50- årspresent i form av
en kattunge. OM hon blev glad - det kom glädjetårar!
Hursom, så har jag efter det bara varit ute på en lång skogstur
och nu SKA jag sova! Jobb -och stall- som står på schemat imorrn!

Postat av: e

tack så mycket.

det är bara så jävla tungt..

2011-07-02 @ 14:51:51
URL: http://medanorexi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: